ايجاد امنيت ره آورد تعامل سازنده 

تعامل بين نيروی انتظامی و دستگاه قضا مهمترین بستر ايجاد امنيت در جامعه است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، حسينی دادستان شهرستان کلاردشت در دیدار با فرمانده انتظامی این شهرستان تعامل پلیس و دستگاه قضائی را پایه و اساس ايجاد امنيت در جامعه دانست و از پلیس به عنوان مسئول مستقیم و اصلي تامین نظم و امنیت عمومی نام برد.

وی با اشاره به نقش و جایگاه نيروهای نظامی و انتظامی در توليد و ارتقاء امنيت،گفت: همکاری و تعامل موثر این ارگان ها با یکدیگر و با دستگاه های اجرایی، تحولات ارزشمندی در توسعه و پیشرفت کشور به همراه دارد.

حسينی ضمن قدردانی از زحمات شبانه روزی پليس در سطح شهرستان ، گفت: با تامین، حفظ و گسترش امنیت، کشور به ثبات و آرامش می رسد و بستری مناسب برای فعالیت های مردم فراهم می شود.

سرهنگ عزيزی فرمانده انتظامی کلاردشت نیز با قدردانی از زحمات و تلاش های بی وقفه ماموران انتظامی كلاردشت، امنیت موجود در سطح این شهرستان را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: برای برقراری این نیاز ضروری جامعه از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد.

وی از مقوله امنیت به عنوان عامل مهم ثبات و پایداری دیگر بخش های جامعه یاد و بر مشارکت و همراهی عموم مردم و نهادها با پلیس در این راستا تاکیدکرد.

انتهای پیام/آ

امنیت نتیجه تعامل سازنده دستگاه قضا با پلیس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.